
Амбасадори MGS
Рух — комбінація активних та творчих занять
Ігри — нові знання та навички через ігри
Спорт — розвиток сили, спритності та командної взаємодії
Креативність —самовираження та емоційне розвантаження




Ідея методології
Основна ідея методології дати дітям можливість відкривати нові знання та навички через практичний досвід. За принципом: «Скажи мені - і я забуду; покажи мені - і, можливо, я запам’ятаю; залучи мене - і я зрозумію».
Граючи та взаємодіючи з іншими дітьми під керівництвом сертифікованого фахівця діти вчаться краще ладнати зі своїми емоціями, розвивати навички емпатії та групової взаємодії.
Важливим аспектом методології є зворотний зв’язок та рефлексія - спілкування з дитиною після кожної гри під час якого учасники мають можливість висловити свою думку, обговорити емоції та новий досвід.
Чому це важливо
Ігри є невід'ємною частиною дитячого світу та дієвим інструментом для розвитку. Активність за методикою MGS є не просто грою, а психосоціальною моделлю до якої діти адаптовуються вибудовуючи оригінальну поведінку, що у свою чергу сприяє утворенню нових нейронних зв’язків. Різноманіття дій та вражень допомагає дитині розвинути емоційність, вміння справлятись зі стресом, спілкуватись, креативно мислити, що напряму впливає на адаптативні навички. Головним фактором є позитивне підкріплення: відчуття радості та задоволення зумоволюють впевненість, мотивацію до пошуку ефективних рішень, створюють основу для самоконтролю.
Підходи
Основою методології є психосоціальний та ігровий підходи. Перший, формує у дитини взаємозв’язок між психологічними компонентами такими як ідентичність, самоусвідомлення, визнання та особистий розвиток з соціальними: визнання, приналежність до групи, спілкування в колективі. Другий за допомогою сенсомоторних, символічних, конструкторських ігор, та ігор за правилами допомагають дитині розвивати її фізичні здібності, уяву, визначати рольові моделі і наслідувати їх, логічно мислити та будувати стратегії. В сукупності ці два підходи забезпечують емоційне розвантаження та психосоціальний добробут дітей, який є основою для розвитку та стабільності суспільства.
Що ми пропонуємо?
1
Запрошуємо до участі
- вчителів будь-яких предметів
- вихователів
- тренерів
- інших педагогічних працівників, зацікавлених у розвитку дітей та впровадженні практик емоційної підтримки
2
Цільові області та райони
- Харківська область: Ізюмський, Чугуївський, Богодухівський, Харківський, Лозівський, Берестинський райони
- Запорізька область: Запорізький район
- Дніпропетровська область: Криворізький та Дніпровський райони
3
Основні умови участі
- Проходження навчання за методологією MGS від тренерів організації
- Формування/набір групи дітей у своїй громаді для проведення занять
- Проведення повного курсу з 10 офлайн-занять (по 1 годині) для Вашої сформованої групи
- Оплата за одне офлайн-заняття після оподаткування – 400 грн
- Формування графіку офлайн-занять та узгодження його з організацією
- Обов'язкове ведення електронної та паперової звітності
- Участь можлива влітку або в позаурочний час
- Співпраця тільки по офіційному договору ЦПХ

Ключові етапи проєкту
Подача заявок
Відкриття вакансії та подача заявок на програму
Відбір учасників
Початок розгляду заявок та відповіді кандидатам
Набір груп
Кандидати, що пройшли відбір набирають групи дітей на курс занять
Заключення договорів
Підписання договорів з кандидатами, що пройшли відбір та сформували групи на курс занять
30 травня 2025
Закінчення програми
Останній день подачі звіту за проведення курсу
30 травня 2025
Як виглядають заняття?



Понад 3581 дітей вже отримали психосоціальну підтримку за методологією MGS.
Відгуки викладачів після проходження навчання за методологією
Як з нами зв'язатися?
Контактна інформація
Запорізька область: +380502353800
Дніпропетровська область: +380502083800
Харківська область: +380753001125